ARRIBA EL GRAN DIA...

El dilluns 25 continuem la pràctica amb els pronoms de relatiu. La veritat és que a mesura que anem fent més pràctica dominem molt més aquest tema que ens resultava tan difícil de resoldre (almenys per part meva). Ara puc fer les activitats sense frustrar-me i ser capaç de desenvolupar més d’una solució.

També, en finalitzar la sessió, pensem possibles preguntes per fer a la presentació del llibre de Vicenç Pagès. Cal dir que surten preguntes interessants, originals, crítiques, etc.

El dimecres 27 arriba el gran dia... entrem a conèixer el vertader autor del llibre que se’ns ha fet, a la gran majoria, tan feixuc i llarg. D’entrada el vaig notar una mica prepotent, contestant més o menys que “a qui se li ha fet pesat el llibre són persones que no estan acostumades a llegir ni són capaces de llegir aquest ni cap altre llibre”. He de reconèixer que al principi em va caure bastant malament, però a mesura que anava donant les raons de les diverses preguntes que se li proposaven em va anar caient molt millor. Té tota la raó:

- Per donar la sensació d’avorriment ens ha d’avorrir.
- Aquest llibre pot interessar a qualsevol persona del món. O no llegim llibres d’indrets que no coneixem?
- Etc.

Estic segura que va dir moltes coses més importants, però us deixo amb les que em varen quedar més a mi. Ens veiem!

Laura Riera Osuna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada